Freelancing ili rad preko interneta postaje sve popularniji način zarade za mnoge ljude diljem svijeta. Međutim, raditi kao freelancer može biti izazovno, posebno ako niste sigurni kako uspješno upravljati svojim vremenom i poslom. U ovom članku ćemo razmotriti neke od savjeta i alata koji će vam pomoći da pokrenete online posao i uspješno radite kao freelancer.
Razumijevanje tržišta i ciljeva
Prvo i najvažnije, važno je imati jasnu viziju vašeg posla i ciljeva. To uključuje razumijevanje vašeg tržišta i klijenata, kao i definiranje jasnih ciljeva za vaš posao. To će vam pomoći da se fokusirate na ono što je važno i da bolje upravljate svojim vremenom.
Kreiranje dnevnog rasporeda
Drugo, važno je imati dobar raspored i plan rada. To uključuje stvaranje dnevnog ili tjednog rasporeda rada te planiranje projekata unaprijed. To će vam pomoći da se fokusirate na važne zadatke i da se izbjegne preopterećenost.
Bolja organizacija korištenjem popularnih digitalnih alata
Treće, važno je imati alate za upravljanje projektima i komunikaciju. To uključuje korištenje alata poput Trello ili Asana za upravljanje projektima, te alate poput Slack ili Zoom za komunikaciju s klijentima i timom. Ovi alati će vam pomoći da bolje organizirate i izvršavate svoj posao.
Radne navike
Četvrto, važno je imati dobre navike rada. To uključuje stvaranje rutine rada, kao i korištenje tehnika poput Pomodoro tehnike za poboljšanje produktivnosti.
Budžetiranje
Peto, važno je imati dobre financijske navike. To uključuje stvaranje budžeta, kao i redovno praćenje prihoda i rashoda. To će vam pomoći da bolje upravljate svojim novcem i da se osigurate da imate dovoljno novca za svoj posao.
Jasno i precizno komuniciranje
Šesto, važno je imati dobre navike komunikacije. To uključuje redovnu komunikaciju s klijentima i timom, kao i jasno i precizno komuniciranje vaših ciljeva i rokova.
To će pomoći da se izbjegnu nesporazumi i da se osigura da se projekti izvršavaju na vrijeme i u skladu s očekivanjima klijenata.
Digitalna prisutnost
Sedmo, važno je imati dobre online prisustvo. To uključuje stvaranje i održavanje svoje osobne web-stranice ili bloga, kao i prisustvo na društvenim mrežama. To će vam pomoći da se promovirate i da privučete nove klijente.
Plaćanje poreza je moguće na više načina (Više o toj temi ovdje), ali preporuka jest otvaranje obrta ili tvrtke (j.d.o.o. ili d.o.o.) jer je tim putem najlakše ući u porezni sustav, a time i freelancer eventualno dobiva određenu razinu kreditne sposobnosti. Pozitivna strana priče jest činjenica da se pokretanje posla može napraviti preko aplikacije START.
Zaključak
Raditi kao freelancer može biti izazovan zadatak, ali i vrlo isplativ. Važno je imati jasnu viziju vašeg posla i ciljeva, dobar raspored i plan rada, alate za upravljanje projektima i komunikaciju, dobre navike rada, financijske navike, navike komunikacije i online prisustvo. Pomoću ovih savjeta i alata, možete uspješno raditi kao freelancer i tako pronaći uspješan online posao.
Knjigovodstvo za obrtnike paušaliste – i vođenje administracije
Pokrenuli ste posao, ali ne znate koja su vam prava i obveze. Kako pravilo voditi papirologiju, slati obrasce kroz ePoreznu?
U suradnji s SV Media ostvarite popust na financijske usluge za administrativne usluge.
Javite se na kontakt email:
info@svmedia.hr