Mnogi poduzetnici i vlasnici obrta danas se okreću online poslovanju. Bitno je biti u korak s vremenom i pratiti nove trendove, a s obzirom na to da je online marketing izuzetno uznapredovao, ne možemo više voditi isključivo fizička poduzeća i obrte. Ako odlučite fokusirati se samo na fizičke ponude i prilike, definitivno ćete izgubiti puno prilika, suradnji i potencijalnih klijenata.
Društvene mreže jako su dobar način da promoviramo svoj rad i svoje ideje – mnogi misle da odmah morate imati svoju web stranicu, no to nije istina. Iako je web stranica definitivno jedan od koraka koje morate poduzeti, definitivno nije obavezna na početku. Na početku se dobro fokusirati na izgradnju svoje online publike – morate se posvetiti svojoj ciljanoj skupini i otvoriti kanal komunikacije koji će vam omogućiti uspješne suradnje i prodaju.
Jedna od najboljih društvenih mreža za početak jest Instagram. Instagram je fokusiran na vizualnom sadržaju, tako je idealan za prikaz proizvoda i usluga. Kada napravite Instagram, ako ga već nemate, vaš sljedeći korak je stvaranje baze pratitelja i potencijalnih klijenata. Tu se postavlja pitanje kako povećati broj followera na Instagramu, a mi vam danas nudimo odgovore koji će vam pomoći.
5 savjeta za povećanje broja pratitelja
- Dijelite edukativni sadržaj.
Pratitelji na Instagramu vaši su budući klijenti. Oni nisu na tom profilu kako bi vidjeli lijepe slike, komentirali nešto i onda otišli. To su ljudi koje educirate, ljudi koji moraju saznati nešto više o vašem proizvodu i načinu rada. Kako ova forma prodaje ne bi izgledala jeftino ili otrcano, dobro je koristiti neke edukativne teme. Recimo, ako ste proizvođač sladoleda, nećete samo objavljivati slike i cijene sladoleda, već ćete svojim pratiteljima objasniti koji je sladoled kakav, koje voće ima kakve zdravstvene prednosti, reći ćete im neke povijesne činjenice o sladoledu, itd.
Kad dijelite edukativni sadržaj, ljudi će shvatiti da ste vjerodostojna osoba i da ono što govorite ima smisla te da vam u budućnosti mogu vjerovati ako se odluče za kupovinu nekog vašeg proizvoda.
- Rješavajte probleme svojih klijenata.
Vaši klijenti zasigurno imaju neka pitanja ili probleme koji su vezani za vaš proizvod, ali ne direktno uz vaše poslovanje. Recimo, ako nastavimo u duhu prošlog sladolednog primjera, možete svojim pratiteljima objasniti kako se naručuje, gdje mogu naručiti, koga da kontaktiraju, ali i koji sladoled da izaberu ako žele niskokalorični snack. Dakle, postavite se u poziciju svog klijenta i objašnjavajte im stvari koje bi njih mogle zanimati.
- Kupite pratitelje.
Iako je ova opcija nešto manje popularna jer je u zadnjih nekoliko godina Instagram algoritam prilično inteligentan i razumije kada kupujete pratitelje (i to može ugroziti vaše poslovanje ako to ponavljate), dobra je opcija za manji početni kapital. Morate biti jako oprezni ako ovo radite, pogotovo jer morate osigurati da dobivate one pratitelje koji će vas zapravo htjeti pratiti i koje zanima ono što vi radite.
- Dobro koristite geolokaciju i hashtagove.
Na Instagramu pri objavljivanju možete staviti geolokaciju s koje objavljujete, a mi vas potičemo da svaki put iskoristite tu opciju. Ne samo da ćete se pokazati kao lokalni izbor za one koji zapravo i mogu jeftinije kupiti vašu uslugu (zbog dostave i carine), već će vas i algoritam favorizirati. Osim geolokacije, možete koristiti i hashtagove. Koristite svih trideset i trudite se da neki budu široki, a neki uski. Recimo, za naš sladoledni obrt neki hashtagovi moraju biti #icecream ili #sweets, a neki mogu biti #sladoledhrvatska ili pak #slatkizub. Hashtagovi na lokalnom jeziku obično su automatski uži.
- Budite kontinuirani.
Nikakav uspjeh ne dolazi preko noći i imajte to na umu. Ako želite biti poštivani od strane Instagram algoritma koji će pokazivati vaše objave vašim pratiteljima, morate postavljati sadržaj kontinuirano i biti uporni. Male stvari će se nakupiti i svaka promjena i interes se broji.
Kako kupiti pratitelje na Instagramu?
Kupnja pratitelja na Instagramu ponekad je rizična, ali ako nađete dobrog davatelja usluga koji će znati kako to napraviti, onda svakako možete osjetiti razne benefite. Vaša statistika profila pokazuje dosta o kvaliteti vašeg rada, stvara osjećaj sigurnosti drugim klijentima, a ponekad pomaže i algoritmu. Dakle, ako vam se ponudi prilika, svakako osigurajte da je ona sigurna i da davatelj usluga radi to umjereno, vremenski raspoređeno (s pauzama) i da to nisu samo botovi ili lažni profili.
Najbolje vrijeme za objavu na Instagramu
Ako ste počeli objavljivati na Instagramu, vjerojatno vas zanima i koje je najbolje vrijeme za Instagram objavu. Odgovor leži u vama i vašoj publici! Iako su petak i vikend obično nešto aktivniji i popularniji, ne postoji opća formula koja svima paše, već ćete se morati prilagoditi. Preporučujemo svima koji imaju obrt ili su poduzetnici da otvore poslovni račun na Instagramu – potpuno je besplatno, jednostavno i jasno, a imat ćete fenomenalan uvid u veliku količinu statistike i informacija koje inače nikako ne biste vidjeli.
Kako zaraditi preko Instagrama
Zarada na Instagramu čini se kao komplicirana stvar ako ne znate gdje biste se usmjerili, međutim poduzetnici i obrtnici često već imaju ideju o tome koju uslugu daju ili koji proizvod prodaju. Morate imati razvijenu sliku o svojoj ciljnoj skupini, o tome što ta ciljna skupina radi i što želi kupiti. Osim same prodaje vaših usluga/proizvoda, možete surađivati s raznim Instagram autorima i pisati na njihovim portalima – to se često može naplatiti jer naplaćujete svoje znanje u nekom polju, ali nemojte očekivati da će vam ovo biti primarni izvor zarade. Na Instagram gledajte kao na platformu za reklamiranje svojeg pravog proizvoda ili nečega što ste originalno stvorili i nudite.
Aplikacija za followere na Instagramu
Aplikacija za praćenje Instagram statistika mogu nam dati dobru ideju o tome kako nam dobro ide. Možete vidjeti tko vas prati, tko vas je otpratio, ali i kakva je statistika vaših pratitelja. Preporučujemo vam da koristite samo visoko ocijenjene aplikacije i da ne koristite više od jedne – one ne moraju uvijek biti sigurna opcija.
Zaključak
Povećati broj pratitelja na Instagramu težak je zadatak, ali oni koji su posvećeni i usmjereni neće imati problema. Budite otvoreni, komunikativni, iskreni i nemojte se baviti stvarima u koje se ne razumijete. Sigurnost vašeg posla i vašeg profila definitivno je na prvom mjestu.
Subscribe to our newsletter!