google.com, pub-5687751881182603, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Kako povećati broj followera na Instagramu - Freelance Hrvatska

Kako povećati broj followera na Instagramu

Kako povećati broj followera na instagramu

Instagram je još uvijek jedna od vodećih društvenih mreža za oglašavanje usluga, interakciju s klijentima i izgradnju brenda. Raznolikost formi objava i sadržaja, broj korisnika i popularnost mreže među svim dobnim skupinama ju čini plodnim tlom za privlačenje novih pratitelja i – povećanje zarade. No, koje su konkretne tehnike kako povećati broj followera na Instagramu ?

Jasan brend

Autentičnost je najvažniji adut svakog profila, bilo da je riječ o biznis ili privatnom profilu. Autentičnost na društvenim mrežama je dosljednost svojoj viziji brenda. Vaše objave, opisi, hashtagovi, Instagram handle i dojam “grida” bi trebali pričati jednu kohezivnu priču – priču vašeg brenda. Kada razvijete svoj vlastiti instagramski jezik, vaši će pratitelji točno znati što mogu očekivati od vašeg sadržaja. Također, harmoničan i po nekoj logici uređen grid će impresionirati sve one koji posjete vaš profil.

Hashtag naš svagdašnji

Hashtagove koristite ciljano! Koristite popularnost poznatih klasika među hashtagovima jer će putem njih vaš profil završiti na Explore stranici šire publike. Hashtagovi mogu biti općeniti i općepopularni kao #throwbackthursday, ili mogu biti specifični za vašu industriju ili brend.

Izmislite svoje vlastite hashtagove – jedan ili dva unikatna hashtaga koje ćete navoditi ispod svakog posta. Ljudi će vas moći pretraživati pod njima ili ih koristiti u interakciji s vašim profilom. Dobro je i svaki projekt, kampanju ili serijal Instagram objava povezati jednim hashtagom, radi lakše preglednosti.

Video

Video će još neko vrijeme dominirati nad ostalim formatima. Instagram nudi puno opcija za dijeljenje video sadržaja – Reels, IGTV, objava videa u postovima, storyji i Instagram Live. S tim da Instagramov algoritam preferira originalan i ekskluzivan sadržaj, pa će bolje od recikliranog videa podijeljenog s TikToka proći isti video objavljen direktno na Instagramu.

Ne morate snimati videe kako bi objavljivali videe – uz pomoć aplikacija poput Adobe Spark Post na sliku možete postaviti animaciju (efekt, natpis…) i time je pretvoriti u video.

Konzistentnost

Instagram zahtijeva svakodnevnu brigu – osim preporučenih dnevnih objava (1 do 3 posta dnevno), redovno ažurirajte linkove u svojoj biografiji. Također, eksperimentirajte s vremenom objavljivanja postova dok vam Instagram algoritam ne odredi najbolje vrijeme za vaše objave. Redovito provjeravajte objave na kojima ste označeni – uklonite sve tagove koji se ne poklapaju s vašim brendom.

Interakcija

Instagram je prije svega društvena mreža. Komunikacija s pratiteljima potiče engagemenet, a interakcija pratitelja s vašim profilom je točno ono što želite. Pitajte ih pitanja, radite ankete i mudro koristite “Call to Action” – neka vaši pratitelji rade za vas.

Dobra ideja je i proučiti već poznate influencere iz niša koje vas zanimaju. Redovno stupajte u interakciju s njihovim profilima – na primjer, ostavljajte im komentare na objavama. Velike su šanse da ćete zapeti za oko njihovim pratiteljima i tako doći do ljudi koje zanima baš tematika kojom se bavite! Možete i uključiti notifikacije za postove na tim profilima kako biste bili u toku s njihovim objavama.

Novac ne može kupiti sve….

…ali može kupiti reklamni prostor. Instagram reklame su odličan način za predstaviti se široj publici!

Osim reklama, novcem si doslovno možete kupiti i pratitelje. Ipak, to nije dugoročno isplativo niti održivo – kupnja služi samo privremenom povećanju broja followera. Lajkovi na vašim postovima se neće poklapati s vašim followingom, osim ako i njih ne budete kupovali. A stigma oko kupnje lažnih followera vam može poljuljati kredibilitet i reputaciju. Organski rast i iskreni interes pratitelja za vaš rad je – nezamjenjiv.

Što dalje?

Čestitam, na Instagramu vas prati masa ljudi! Razni brendovi vas povlače za rukav i mole da ih reklamirate. Ili ste u duhu freelanceanja i poduzetništva proslavili svoj poslovni profil i sada se ne morate brinuti o tome kako doći do novih klijenata – i dolaze vam sami. Ili pak živite od uplata vjernih followera – sami uplaćuju novac preko srca Instagram Live-a ili su se pretplatili na vaš Patreon. A kao zadnja solucija zarade novaca na Instagramu vam uvijek preostaje prepustiti svoj utjecaj nekome drugome i – prodati profil.

Piše: Ema Marača

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)