Vođenje Facebook stranice - Sve što morate znati - Freelance Hrvatska

Vođenje Facebook stranice – Sve što morate znati

vođenje-facebook-stranice-freelance-blog

Imati vlastiti Facebook profil je danas nešto što se očekuje od pojedinca, a tako se i od freelancera i poduzeća očekuje da imaju svoju Facebook stranicu. Poslovna stranica na Facebooku jedan je od uslova suvremenog poslovanja što se interakcije s klijentima tiče – to je kutak Facebooka s relevantnim informacijama o vašim projektima i poslovanju. Evo vam sve što morate znati o otvaranju i vođenju Facebook stranice!

Kako kreirati Facebook stranicu

Na Facebok Business stranici u gornjem desnom kutu odaberite opciju “Create a Page”. Ispunite podatke koje se traže od vas – upišite ime svoje stranice, odredite joj kategoriju djelatnosti i navedite kratak opis stranice. Čestitam, kreirali ste stranicu!

Profilne i naslovne slike stranice, kontakt info, radno vrijeme, link do web stranice i druge dodatne informacije nadopunjavate nakon što kreirate stranicu. Uspostavite Call-to-action prečice kako bi klijenti lakše stupili s vama u kontakt, uredite tabove koje želite da vaša stranica ima (ali ih možete dodavati i naknadno). Proučite kako povezati Business App Store vaše stranice s aplikacijama koje već koristite u radu, a možete povezati Facebook stranicu s Instagram profilom.

Opcija za optimizaciju i povezivanje Facebook stranice ima stvarno mnogo – odaberite one koje vam najviše odgovaraju, naravno da budu prikladne za vaš posao Svakako, vaša stranica je već sada spremna za interakciju s pratiteljima!

Vođenje stranice

Koristite se svim dostupnim formama objava koje Facebook podržava – pisane objave, fotografije, video, hashtagovi. Ne morate cijelo vrijeme visiti na svojoj stranici – optimalan broj objava je između 3 do 7 puta tjedno. Ako nemate vremena za redovno objavljivanje, možete pripremiti par objava unaprijed, rasporediti ih po danima i uključiti njihovo automatsko objavljivanje u vrijeme koje vam odgovara.

Kao i sa svakom društvenom mrežom, i na Facebooku morate imati jasnu viziju brenda vaše stranice i barem djelomično razrađen plan objava. To ne znači da morate u svakom trenutku imati spremnih dvadeset minuciozno isplaniranih objava – bitno je samo objavljivanju pristupati ciljano i sa sistemom na umu, a ne stihijski. Konzistencija i balans između ispunjavanja očekivanja pratitelja i nepredvidljivosti su ključni za uspjeh kod vođenje društvenih mreža: uspostavite očekivanja i ton svojih objava u startu i držite ih se, ali svako toliko učinite svoju stranicu uzbudljivom. Na primjer, presjecite niz profesionalnih i informativnih objava zabavnom anegdotom, memeom ili anketom koja će potaknuti pratitelje na interakciju.

Video sadržaj

Većina poslovnih stranica na Facebooku zanemaruje video sadržaj. To su odlične vijesti za vas, jer se upravo korištenjem video formata možete istaknuti u moru ostalih stranica!

Video je još uvijek jedan od najvećih trendova na društvenim mrežama i jedan od glavnih načina za povećanje engagementa je – Facebook Live. Live streamingom na Facebooku ćete svojim pratiteljima približiti svoju osobnost i dati svome brendu topli, ljudski štih. To je i odličan način za dijeljenje svojih poslovnih iskustava i trikova i predstavljanje svoga rada. Danas ljude ne zanima samo posao i njegovi rezultati, već i specifični procesi koje taj posao zahtijeva i koji ga čine iznimnim i uzbudljivim. Ako dopustite svojim pratiteljima da urone u vaš radni proces, njihovo će iskustvo sa vašom Facebook stranicom biti puno autentičnije i pamtljivije.
Potaknuti pratitelje na interakciju s vama možete raznim načinima, na primjer, možete držati Q&A streamove gdje ćete odgovarati na njihova pitanja.

Kako povećati broj lajkova i pratitelja na stranici

Kvaliteta objava i usluga su stvar koja se podrazumijeva kad su brojevi organskih pratitelja u pitanju – morate biti dobri u onome što radite i morate kreirati sadržaj koji će privući i zadržati pratitelje. Miks kvalitete i inventivnosti, znanja i viralnosti je ključan.

Ali, sve se stranice služe i malim trikovima kako bi zadobili pažnju korisnika. Osim plaćenih Facebook reklama i toga da zovete vlastite Facebook prijatelje da vam zaprate stranicu, već praktički desetljeće stari trikovi poput giveaway-a i interakcije s drugim popularnim stranicama su dobri načini za umnažanje broja lajkova. Također, linkajte svoju Facebook stranicu na svim vašim ostalim poslovnim i privatnim profilima, kako biste lakše usmjerili zainteresirane pratitelje u pravom smjeru.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *