Kako impresionirati na razgovoru za posao ? - Freelance Hrvatska

Kako impresionirati na razgovoru za posao ?

Ulazak kandidata u uži izbor obično podrazumijeva dodatna testiranja koja znaju izazvati stres. Mnogi koji traže zaposlenje se često pitaju kako impresionirati na razgovoru za posao ? Odlučili smo odgovoriti na neka učestala pitanja.

Međutim, prije bilo kakvih detalja potrebno je utvrditi standardne koji se smatraju zlatnim pravilima. Tih zlatnih pravila se često “recruiteri” (iz ljudskih resursa) drže prilikom odabira najboljih kandidata. Selekcija pravog kandidata nije nimalo lagan posao ali držeći se nekih “nepisanih pravila” i normi možete biti jedan od istaknutijih ispitanika.

Zlatna pravila – razgovor za posao

Prvo i osnovno – nema kašnjenja. Prvi dojam jako puno može otkriti i to je zapravo prvi test. Ukoliko na njemu padnete bez opravdanog razloga, tada se ne trebate nadati pretjerano uspješnom intervjuu.

Prikladno odijevanje također otkriva puno o vama. Duboki dekolte, prekratka odjeća ili prenaglašena šminka definitivno nisu poželjni, kao ni neuredna brada. U struci se obično navodi važnost “svježeg izgleda” i čiste kose kao temelja za dobar početak razgovora.

Također je od velike važnosti da stišate vaš mobilni uređaj.

Biti prirodan – biti svoj. Profesionalci brzo prepoznaju ljude koji predstavljaju nešto što nisu stoga je važno biti svoj.

Govorni stil je od iznimne važnosti. Potrebno je odisati “pozitivom” jer je stav veoma bitan. Pa se uz stav javlja potreba da prilikom govora budete uvjerljivi i staloženi.

Kako impresionirati prilikom intervjua ?

Postoje mnoga trik pitanja u kojem vas profesionalni mogu uhvatiti u laži ili nedosljednosti čime se ozbiljno umanjuju šanse da ćete dobiti posao.

Na pitanja stoga ne treba odgovarati prekratko, ali se ne bi trebalo o tome govoriti dulje od minute. Važno je govoriti istinu, naročito o razlogu odlaska s prošlog posla, ali svakako nije preporučljivo spominjati u negativnom kontekstu bivšeg poslodavca.

Najgore što možete učiniti jest govoriti ono što bi vaš potencijalni poslodavac možda želio čuti. Potrebno se usredotočiti na sposobnosti koje imate jer je to cilj, a možda i razlog zašto biste mogli biti odabrani.

Isticanje poslovnih uspjeha kod bivših poslovnih angažmana može biti ključno, kao i spominjanje bivših kolega u pozitivnom kontekstu.

“Ako negativno pričate o prošlom poslodavcu, što ćete li tek pričati o aktualnom ili budućem?”

Impresionirati možete dobrim informiranjem o tvrtki koja zapošljava jer to može dati signal da vas taj posao uistinu i zanima!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *